^^*

hejsan idag så åkte jag och mamma och hennes kompis LEna till nås :D vi skulle typ kolla på ^^ingemarspelen :i det var väl sådär men well jag överlevde :Jsen när jag och mamma kom hem så kände vi oss lite illamående så vi tog en promenad runt gruvan och runtvid gammla berget typ fast det vart typ ingen promenad för jag vela springa fast mamma hängde inte mäd mej så jag sprang ifrån henne XD sen när jag kom hem så ducha vi och åt(ha vi åt kvällsmat typ kvart i nio snacka om att jag var hungri). juste kolla bilden här nere det är en bild på en snigel jag och Linn s såg den var typ såhära stor _                                                                                                  _  med skal och allt O:O



min kvällsmat :D yoghurt med nyponskalsmjöl och ckashelnötter(stavning)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback