Eller inte

hejsan :D nu har jag kommmit till mamma igen och kan blogga . Jag är skit trött för att jag varit sjuk i typ två dagar. Igår så fick jag veta att Lina S hade brutit benet o.O krya på dej Lina <3Igår fick jag lite presentaer av mamma efter som hon inte kunde ge dom till mej när jag fyllde år eftersom att jag var hos pappa:D jag fick lite allt möjligt typ ett shampo från body shop och kläder och aa juste jag fick ett present kort på gina så jag sk a väl ner och köpa lite saker någon da g:iorkar inte skriva så mycket efter som jg är så trött me men ...snart ska jag hoppa in i duchen (hoppas jag piggnar till) och jag SKa fixa min design snart för jaa den är lite ful o.Ojuste idag går ju jorden kabot !!!!!!tror ni på det + inte jag iallafall men jag får damp om det börjar skaka kl 6 ikvällhmm aja jag skriver mer sen

//<3


krya på dej Lina

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback