I want to be a billionair, so fucking bad

Hejsan nu har jag fixat min header .D  den är inte riktigt perfect men assså det är svart på sidan någon som vet hur man tar bort det?(jag har försökt med olika storlekar på bilden men ajaj). Men nu har jag en skaplig header ett litet tag ialf:D Imorgon är det ju elsborgsloppis så jag och mamma ska gå runt och kolla lite (vi skulle egentligen ha ett b ordd men i år så sa vi att vi bara skulle titta :D)hade tänk gå till Lina och köpa lite kläder :d om det är några snygga ofc. Nu saknar jag Linn(thuy.bloggplatsen.se)vet inrte why vi prtade ett litet tag nyss men jag saknar henne anyway<3<3nu ska jag snart kolla på talang hoppas det är några koola things Xd hehe här är några bra låtar :D







Pussochkraamm//Veven

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback