Simma lugnt men inte så lugnt att HAJJEN tar dej

Tjena :D såg att LInn hade gästboggat lite Xd men men thats well ok?? jag gästblogga årt henne igår såå LOL. Ha idag så efter skolan så cyckla jag och jossa hem till henne och tog med en toblerone(det var gurras och vi åt upp HELA tillåtet ? NEJ mmen han märker väl inte det XD)sen cycklade vi hem till mej och tog med oss bullar och saft(yheey)sen GICK *stolt som F**n ha nej skojja men det var ju ENKELT ...:i*upp till gruvan och sen igenom skogen till ett ställepå andra sidan en sjö.Vi satte oss på en hell vid vattnet och fika:Ddet var GRODYNGEL okcså haha vi hade SUPER kul sen gick vi och foto i skogen(nikon D60 jossas kamera nikon D3100) sen gick vi till fåren och kela och FOTA/ofc sen när vi gick hem så hade jossa trampat i får skit så hon satte sej vid vattnet och kleta ut det  hahah men jag hinner inte lägga ut några bilder från idag så jag får göra de timorgo men här kommer några outfitsbildder :D kram<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback