Gammalt språk

Goddag mina fina läsare. Jag fick låna Katharinas dator ett tag men då var ack vilkoret att jag skulle skriva med fint språk när jag skrev ett ilägg. Igår var vi alla så tappra på skol discot, fick fick mycket beröm av alla föräldrar, det var fantaskigt trevligt. Vi dansade mycket och jag längtar till nästa disco. Idag sa jag kanske vara med min kompis Linn af Andersson, fast just nu är hon på stan och köper lite lördagsfika till sig. Ha en trevlig efter middag
MVH Veronica von Svennbeck

 

 


Kommentarer
Postat av: Tilda ;)

Haha! ;D

2011-11-12 @ 18:46:17
URL: http://tittilutt.blogg.se/
Postat av: katharina

Hej vilken fantasikt blogg du har.Vad trevlit att höra att discot blev bra och att ni fick så mycket positiv respons från föräldrarna.Behöver du låna datorn fler gånger så är det OK

2011-12-17 @ 16:14:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback