SVAMP

Hej Hej igår var jag ute med Mamma , Linn och mamma kompis i skogen : vi plockade SVAMP ;) det var as mycket svamp i skogen så jg ska åka och sälja på ingarvet idag undra hur mycket man får för ett kilo? haha Idag så ska jag och mamma åka till VÅRT svamp ställe i ******* där finns det typ rödgul trumpetsvamp eller vaad den nu heter. När vi kom hem från skogen igår så bakade mamma en kantarell paj m. västerbotten ost *yeha* och sen åkte vi till hennes kompis och åt midag där . Mamma hade ju gort paj sen hade hennes andra kompis som vi var i skogen med gjort jordärtskocks soppa och till sist så blev det tiramisu av mammas andra kompis(fast jag fick någon annan sak för det var sprit i fast jag fick ta från den om jag ville men det smaka inte så gott) så det var väl trevligt men här kommer några bilder från skogen så ni får ha det så bra puss och kram er banan ;) <3<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback