Likblek:i

Hejsan :) Idag har jag varit med LIna på stan jag köpte lite örhängen och sen så cykla vi hem till mej och plugga matte:(Imorgon är det spanska på brits och lite slöjd . Jag och LIa gör *päls * västar på slöjden men aa dom blir inte så lyckade.Oj juste idag i skolan hade vi klassråd och jag var ordförande och helt plötsligt SVIMMADE jag haha alla sa att jag vart lik blek och lite grön gul(piinsamt)läskigt var det iallafall har svimmat typ 6 gånger förut:i Nu lyssnar jag på kapten röd/ju mer dom spottar aa ha en bra dag själv ska man ducha och plugga spanska//puss


Foton från sminkningen och när man blev modell

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback