Äh vi kör igen !

Hejhej nu har jag ändrat designen lite , vad tycks?. Kanske inte värdens fiinaste men den får duga orkade inte ha den förra längra :P anyway snart ska jag åka och hämta Josefin och sen ska vi åka till backen :D Vi slutade kl 12 idag och precis när jag hoppade v bussen vid stan så ja , då åkte min buss iväg :D kul kul fick gå på stan ensamm i en timme ;) Jag har ingen webcam på min dator men en mick så jag funderar på att göra ett ljudinlägg haha tror ni det går ? typ spela in ett ljud och sen lägga in en remsa typ ?? ja vi får se, har också sett världens roligaste smiley haha skriv (nerd) på skype GAAH han tror typ han e cool eller ngt sånt ;) aja ska väl göra mig klar fixa mat osv. juste vi hade NO prov  idag tror det gick bra kändes så iallfall ;) sen kan ju ALLA vara snälla och komentera era skype namn ?(beronende av skype)haha om ni vill såklart, sen en sak till innan jag säger hejdå asså jag har typ fastnat på segertåget vet att den är ¨ute¨/trökig   men ändå såå bra ;D ni får ha det bäst // Veronica



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback