Chocomania - The Body Shop

Hejhej sitter och skyper med sötaste Linn ahha hon e såå gullig <3hih shiit vad vi är töntiga Linn ?? ajaj hr iallfalll duchat för ett tag sen och hade då på mig ett body butter från Body Shop som jag fikcn är jag var inne där som ett test :D det luktade choklad och hette typ Chocomania,ska nog spara lite pengar och köpa lite saker därifrån snart :D, skulle sedan kolla på Vampire Diares men nej nej det var uppehåll i Sverige för att dem låg för nära avsnitten i USA. Imorgon skulle jag ha åkt slalom med Jennifer , Linn , Alva och Caroline , men det blir typ jag Alva, Linn, Lina och Jenni eller ngt sånt :P jaja vi får se Linn kmr iallafall och hämtar mig 09.15 (upp tidigt då ...) och sen åker vi väl till fyra kanske vi får se hur länge vi pallar :) Imorgon åker jag till mamma efter backen och väntar på min Onepice <33 hoppas den kommer snart <33 Bloggar mera imorgon ska kasnke sätta på ngn film nu eller ngt sånt :) <3<3 Se U // Veronica



Kommentarer
Postat av: Andrea

åh, skulle vilja ha dom !

2012-02-04 @ 17:04:35
URL: http://andreaannas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback