Dålig uppdaternig

Hejhej, förlåt att jag inte har bloggat på ...ja jag vet inte hur länge men nu ska jag försöka börja lite när jag har tillgång till internet igen. Veckan har väl varit som alltid jag har åkt till skolan kommit hem, åkt till skolan kommit hem. Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt för jag har torrhosta eller nått. Egentligen tror jag att jag ska sluta blogga för ingen kollar ju ända och jag orkar seriöst inte, men i får se jag kanske gör en ny och startar om typ ;). Idag kom jag till mamma och efter skolan så åkte vi upp till Ica Maxi och handlade. Vi skulle också köpa en julkalender men dem var slut:( fast varför ska man ha en sån igentligen dom öppnar ju luckorna på Bolibompa efteråt? Iallafall så när vi kom hem så satte vi igång med att baka lussebullar:) nu ska vi snart fika så ni får ha det bäst:D




Kommentarer
Postat av: tilda :D

Jag och Elin läser iallafall :D

2011-12-02 @ 21:50:51
URL: http://tittilutt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback