HeY nu är jag hemma :* jag och lina haha v...

HeY nu är jag hemma :* jag och lina haha vi typ gjorde typ tusen videor som vi skulle lägga ut på fb och bloggen men vi la int ut nån för vi sätt i våra tröjor som vi sover i (vi har mussepig på dom ... ; i snygga :-) ) och vi hade inte några typ pyamas byxor på oss så man såg vara underkläder hella tin ' vi hade hursomhelst as kul ;) snart ska linn ringa och vi ska göra nått typ bada hoppas jag , amen nu sitter jag i soffan och kolla på nått finskt program om pasta Ahaha nejmen jag vene ska byta snart aja nu ska jag inte tråkaut er så ciao juste jag skriver från min mobil så rubriken är dahamp och så kan jag inte lägga ut nån bild för det kostar 3 kronor .< :-*


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback