SMACK

Hejsan allehopa jag han blogga iallafall:D jag åker tooo dady imon för att vi kom hem från örebro typ 6 och han inte packa och så eller asså jag hann men det skulle bli jäv*igt stressigt såå. men n usitter jag ju här bra va?chattar med alva hon ska typ till london eller det verkar såå .........jepp det skulle hon :D kul ::::!h ai örebro så typ kollade vi på min kusses komfirmation (stavning) ha TRÖK att sitta i en kyrka i en timme typ. Men dom hade gjort en jätte fin sak asså dom hade åkt till polen och typ besökt ett barnhem och såå sen åkte dom till ett kocentrations läger och kolla asså ett gammalt asså kolla på bilden(nere) det är alla som har varit där på lägrets skosulor + att många har förmultnat så det finns många mer. Sen sa min kusse att det var massa små skosulor okcså(asså barns) fan vad otäckt *@********#¤!"¤¤¤%%/&(/)?=``^*## hitler nus ska jag väl gö lite saker men vi ses om en vecka dåå........................:D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback