Make Kony famous

Lagde upp en video nyss och jag vill verkligen att ni kollar på den, många orkar säkert inte kolla i trettio minuter på en lite onödigt video men SNÄLLA den här är VERKLIGEN inte ONÖDIG. Den betyder något för mänskligheten,något viktigt som jag VET att om VI vill kan vi göra något. Innn jag såg videon visste jag INGENTING men det här fick mig att tänka efter...jag VILL och SKA hjälpa till på något vis, det har jag bestämt, även om jag får eller inte! Jag kanske inte kan göra så mycket men lite ska jag iallafall hjälpa till med.  En tröja Invisible Children Store ska jag beställa vare sig mamma eller pappa vill! SPRID SPRID SPRID ensamm kan ingen stoppa honom men om vi är flera ska det lyckas!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback