All of my change I spent on you

Åh panik! har inte hittat en klänning till skoavslutningen än...:s kanske ska ta någon av dom här:)

http://carlings.com/sv/Womens-collection/Dresses--Skirts/Red-Label/Siri-1221/Siri-Blue1/

http://carlings.com/sv/Womens-collection/Dresses--Skirts/Red-Label/Siri-1221/Siri-Blue/


Tyckte ryggen var väldigt gullig ;)

sen var det det dära med skor också....kanske tar förra årets för jag hittar verkligen inte några fina'vi får se dinsko's hemsida krånglar så kommer inte in där och dom andra skosidorna har inget fint(alltså inget jag vill ha på skolavslutningen)
aya får väl leta vidare fast problemet är bara att jag kollat i typ alla butiker :'(

Föresten fyller jag 13 imorgon(KING) , mamma har beställt en longboard<3<3 olala,

well well skypar med Ella å Matihilda nu dåe

KOMENTERA !<3
see ya

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback