Alla <3 dag

Hejhej vill bara önska er alla en riktigt mysig alla <3 dag :)
själv är jag forever alone men ska nog mysa med mammi sen.
Imorgon är vi lediga p.g.a studiedag :)
jag ska nog vara med Josefin och hälsa på farmor :)
kanske blir ett tag med Laura okcså vi får se:)
Just nu sitter jag hos pappa och bloggar .
Jag åkte upp hit för att han skulle skriva under en sak på min hkk(hemkunskap) läxa :)
igår var jag på street med Lina och shit vilken tränings värk jag har i benen!
Vi hann inte stretcha på dansen så jag gjorde det hemma men har ändå ont :s
På eftermiddagen imorgon ska jag på friskis också :)
Jag har märkt att det är riktigt kul att träna så nu ska jag köra hår (pepp)
Ni får ha en underbar alla <3 dag :)
jag ska väl snart åka ner till mamma igen och äta upp ostbollarna ;)
//Veronica


Åh nej, jag redigerade en jätte fin alla <3 dag bild i PS CS5
men den var större än 8MB :( GAASH



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback