Don't play the stupid game

Hejhej idag har jag typ läst halv boken av Så Länge Vi Båda Andas , satt nog i flera timmar och läste men den är bara för bra :D rekomenderar STORT, sitter och skypar med folk. Har även varit med Ella ett tag fast hon gick hem för en liten stund sen. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hittar väl på nått men om det är fint väder tänkte jag tvinga mamma på en liten springtur på morgonen :Dblivit dålig uppdatering nu på sistonde men får försöka få fart på den igen :D snart kommer väl mamma hem och då ska jag väl mysa med henne :D ni får ha en bra kväll/natt // Veronica <3


Tilda försöker prata med Ella som lyssnar JÄTTE bra ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback