Elin Viker <3<3

Hejhej idag har det varit jätte kul, Linn hämtade mig vid halv tio typ och sen åkte vi till backen och mötte Lina , Jenni och Alva . Lite senare på dan träffade vi Lina(S) och Tilda. Vi åkte typ slalom och hade kul haha sen kom Ida och åkte lite med oss också. Nu sak jag äta tacos , det får bli ett lite kort inlägg men några bilder kanske gör det roligare ? :) ses / Veronica AH juste vill hälsa såå sjukt mkt till Elin !!!! <3<3<3 krya på dej elin jag tänker på dig as mkt seriöst du måste bli frisk du klarar det cheyen :D <33<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket, saknar dig as mycket å tänker på dig oxå. Tyvärr kan det va så att jag har köttelfeber å då kan jag va hemma i upp till tio dagar! :'( Fortsätt jobba på i skolan<3 Kramar<3 <3

2012-01-29 @ 09:15:00
URL: http://elinviker.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback