I am serious

hihi sitter och käkar kycklingsallad med avokaado och spelar Panfu :P frös när jag vaknade hos Josefin så känner mig inte riktigt frisk men ska masa mig ut i slalom backen ändå med Alva :)dom kommer och hämtar mig kvart över tolv så jag äter nu :9 orkar seriöst inte ta med mig väska och mat osv.när jag kommer hem från backne blir det tt städa buren till tjocka Mårten haha :/riktigt fint väder idag (vet inte vad jg ska skriva om så det blir väl en sån dära väder ursäkt ) ska gå ner i källaren och ta upp slalomskidorna snart(eller om ett tag :P) fixa mig jao :) skulle vela pröva åka i min OnePiece men då skulle väl alla tycka att jag såg ut som ja...något ;)ska försöka få igång mig nu så jag inte blir hyper stressad när Alva kommer ;) puss / Veronica



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback