Inte så seriöst men ändå fint

Hejhej igår var jag med Ella och vi gjorde inte så mkt spelade sims och såå,sen på kvällen åkte jag Mamma och Mammas kompis Lena upp till kyrkogården. Vi satte ljus vid Annas grav(mammas dotter:( ) och sedan fick vi ett ljus över så då tände vi det på någon grav som inte hade fått något ljus. Efter det åkte vi upp till hopptornen och släppte en ¨ballong¨ eller en pappers lykta typ  som det stod Anna på och lite saker, det var verkligen JÄTTE fiint :) :(sen åkte jag och mamma hem för att mysa fast istället pratade jag med Linn ett tag efter hon kommit hem från uppsala. Läger in en random bild så det int blir så tråkigt inlägg.

Eller två eller tre



Kommentarer
Postat av: Tilda ;)

Har din mamma haft en till dotter???

2011-11-06 @ 19:47:08
URL: http://tittilutt.blogg.se/
Postat av: Linn

Faaaaaaannnn, miiinnnnn puuuuuccckkkko biiiiiiiillllddddd!!!! Taaaaackkckck såååååå mmmmmkkkkkkttttt <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

miiin stttööööörsttta chhhannns attt bllllliiiiii foootoooomoooodelllllll, JJJJJJIIIIIIPPPPPIIIIIEEEE!

2011-11-07 @ 15:30:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback