Kan en hamster drömma mardrömmar ?

Hejhej:Didag så slutade vi tolv så jag och mamma åkte ner på stan för att köpa lite saker:)vi köpte en tröja, svartajeans och ett par vinterskor(typ leka i snön skor). När vi kom hem så skule det komma en kille och köpa mitt lego som jag sålde :) jag fick femhundra kronor :D så ni ska jag ner på stan och köpa ett par sockor för 129 kr på scorett som jag velat ha jätte länge men vart för snålXDnu så ska jag städa till lilla Mårten, föresten för ett tag sen hade han damp mamma hörde att han låg och gnydde typ iiiiiiiiiiiiiiihh iiiiiiiiiiiiiihhhhhhh iiiiiiiiiiiiiiiiiih så jag ba oops vad händer, men när jag lyfte på locket till hans lilla hus s låg han och sov. Kan hamstrar drömma mardrömmar?
ajaj puss och hej <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback