If i´m gonna die i wanna still be me

Hejhej, liten uppdatering nu då eftersom jag inte har något att göra (gick upp för tidigt och springer bara omkring :P)igår kom Linn och Linn hit en kortis sen gick dom hem ;) idag ska jag springa med Linn A och på torsdag ska vi hitta på något :) eftersom jag har köpt nya springskor nu hr jag börjat springa :) det är jätte skönt och kul... jag hinner inte springa så mycket men jag försöker springa varje dag när jag inte har fotboll då. Det blir väl att man springer mer i sommar när det är vAarmare ;) jao ska fixa lite saker och sticka till skolan snart :)


does that make any sense?
Peeta Mellark<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback