Oh, shit

Hejhej ska snart kolla på Melodifestivalen (repris) med mamma och käka upp glassen och kakan som vart kvar från igår :) idag hade jag tänkt att bara vara hemma och slappa och så men nej nej det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. En timme senare var jag i backen med Alva och hade skojj :D Igår var jag med Linn i backen (också :P) och sen på kvällen åt jag och mamma på zatisiki med Ella och hennes mamma sen hyrde vi en film. Filmen hette Bride Maids jag tyckte den var helt okej :P Imorgon blir det väl skola som vanligt :/ sen är det ju alla ♥ dag på tisda :D well well nu ska jag smeta in ansiktet med honung och heja på Ulrik(eh repris) :P


arikvbild

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback