Slut ; btw

hejhej , sitter här i sängen och myser , ny duchad och med fluffigt hår ;) är helt matt...jag har lagat mat i tre timmar och gissa om jag vart mätt! ! vi hade hekunskaps läxa att göra en tre rätters middag .I mogorgon blir det skola som vanligt och sedan dans , ska nog gå en vända på stan med Josefiin innan jag tar bussen hem också:D Ni får ha det bäst // Veronica

Juste vill tacka för alla gulliga komentarer jag fått också :D tack <3<3

Här är rätterna jag lagade :D

Räksnittar

Smördegs inbakt lax m. spenat och fetaost och citronsås

Vitklaladdkaka m. blåbär och lingon och kex glass

Kommentarer
Postat av: Erika

Det där såg gott ut! :)

2012-02-08 @ 20:01:25
URL: http://verikav.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback