Bättre sent än aldrig!

Hejhej nu sitter jag i min säng med datorn i knäet. Har precis kollat klart på sässong ett av Gossip Girl. Det är verkligen jätte bra tycker ni ska kolla på det, höhö fast alla har väl redan sett Gossip girl jag är väl lite efter och börjar kolla på säsong ett nu men men bättre sent än aldrig :D Ska snart gå och lägga mig, skolan börjar ju snart och då måste man ju se till att man sommnar på måndag för det värsta som finns är nog att vakna upp och kolla på klockan och se att är man skulle varit upp för en halvtimme sen och sedan springa runt som en flummig apa med oöppna ögon och försöka fixa sig och äta XD  haha har också tänkt försöka lägga upp mera bilder m en det är ju å jobbigt :Pska kolla om jag hittar någon skaplig på denna dator.

tror faktiskt att den hära finns med i arkivet också men ajaj
ha det bäst /kram Veronica

Kommentarer
Postat av: Elin

då är vi utmobbade tillsammans, jag har inte sett nån gossipgirl film... tihi

2012-01-09 @ 19:15:01
URL: http://elinviker.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback