'

Fyller 13 idag ;) tycker igentligen inte det är något speciellt med att fylla år...liksom bara för att människorna har bestämmt att en dag ska vara så lång och ett år så lång . liksom om vi hade haft ett annat räknesystem eller inget alls skulle vi ju inte veta någonting när mn föddes så jaa ite så speciellt tycker jag :pmen men det är ju alltid kul med lite presenter :3
Tänkte skriva lite av det jag fått bara för att jag är lat och inte orkar fota...

Nikon 55-200mm objektiv<3
Bälte m vattten flaska(som man har när man springer)<3
En liten kompaktkamera(hade en sånn förut men den gick sönder :'( )
En söt liten vattenkanna i glas som man kan ha på sängbordet ;)

Sen ska jag ju till mamma okcså på kvällen ;3

Känner mig lite skrytig tt visa vad jag har fått liksom ny bryr er väl ändå inte ;p
aja nu ska jag nog hoppa studsmatta eller nörda 1D clip på youtube :<3)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback